Vo svete moderných technológií nie je jednoduché sa v širokej ponuke všetkých tých výrobcov vyznať a pre sortiment Supermicra to platí dvojnásobne. Iste si poviete – potreboval by som niekoho, na koho sa môžem obrátiť, niekoho, kto je v danej problematike kovaný a kto je schopný mi poradiť i so zložitými detailmi.

My z nášho obchodného tímu vám úplne rozumieme. Dali sme dohromady drobný zoznam, prečo na priamo kontaktovať svojho špecialistu.

  1. Náš špecialista je skúsený a poskytne Vám plnú pre-sales podporu – pomôže Vám rozuzliť všetky tie chytáky, na ktoré by ste mohli naraziť, overí Vám kompatibilitu jednotlivých dielov a zaistí vždy tú najlepšiu dostupnosť od z viac než desiatich našich "core" dodávateľov. A čo je najdôležitejšie – pomôže Vám nezabudnúť objednať často zabúdané komponenty.
  2. Náš špecialista je tu pre Vás. Rád sa s Vami osobne stretne a pomôže Vám rozplánovať ďalší projekt. Od malého serveru po kompletné CEPH riešenie. Vždy vám poradí, akým smerom sa dať a aké kroky podniknúť k dokončeniu i toho najzložitejšieho projektu. V prípade, že máte víziu ako na to a máte zhruba vybrané komponenty - špecialista odhalí potenciálne nedostatky danej konfigurácie. Váš obchodník pochopí vaše potreby, dokáže sa zžiť s vašimi potrebami a porozumie vám. Osobný vzťah so zákazníkom je to, na čo my, ANAFRA, cielime v prvom rade. Máme o Vás záujem a nenecháme vás tápať. Vaše dotazy nezostanú visieť na zákazníckej linke.
  3. Vždy má prehlaď o dostupnosti a naskladnení komponentov a je to tá správna osoba, ktorej sa spýtať na stav expedícií a vašich zákaziek. Váš obchodník je schopný ponúknuť individuálnu cenu. Denne bojujeme s cenami konkurencie - a čo je dôležité - sme o krok pred ňou.

Sme tu pre vás, nech už sa jedná o drobnosť či veľký projekt. Sme vždy k dispozícii a radi Vám poradíme telefonicky, e-mailom, alebo sa s Vami radi stretneme osobne.

Kontakt na našich obchodníkov nájdete TU.