Next business day záruky



Pre servery ANAFRA poskytujeme rozšírené záruky typu NBD (next-business-day). Záruky napr. v režimu on-site (u zákazníka) aktuálne držíme stovky serverov na Slovensku, Českej republike či ďalších Európskych zemiach.

Špecifikácia rozšírených záručných podmienok, ktoré je možné zvoliť k našim serverom:

Název záruky Délka záruky Kontakt Popis záruky
Predlžená 3 - 5 rokov 8/5 Reklamácia prebieha podľa podmienok stanovených vo všeobecných obchodných podmienkach.
NBD v autorizovanom servisnom stredisku 2 - 5 rokov 8/5 Servisný zásah nasledujúci pracovný deň od nahlásenia závady, ktorý je vykonaný v našom servisnom stredisku.
NBD on-site 2 - 5 rokov 8/5 Servisný zásah nasledujúci pracovný deň od nahlásenia závady, s možnosťou výjazdu priamo na miesto zvolené zákazníkom po celom Slovensku.
NBD on-site pro IT 2 - 5 rokov 24/7 Servisný zásah nasledujúci pracovný deň od nahlásenia závady, s možnosťou výjazdu priamo na miesto zvolené zákazníkom po celom Slovensku. Služba je určená prevažne pre IT špecialistov a vyžaduje aktívnu spoluúčasť technika na strane zákazníka. Služba je výhodná z dôvodu telefonickej dostupnosti 24 hodín denne s možnosťou ihneď diagnostikovať vzniknutú závadu, čím je zaistený správny výber náhradných komponentov pre jej efektívne vyriešenie.
Mission critical pre IT 2 - 5 rokov 24/7 Servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia závady, s možnosťou výjazdu priamo na miesto zvolené zákazníkom po celom Slovensku. Služba je určená prevažne pre IT špecialistov a vyžaduje aktívnu spoluúčasť technika na strane zákazníka.
Mission critical 4h pre IT 2 - 5 rokov 24/7 Servisný zásah s vyriešením závady do 4 hodín od nahlásenia, s možnosťou výjazdu priamo na miesto zvolené zákazníkom po celom Slovensku. Služba je určená prevažne pre IT špecialistov a vyžaduje aktívnu spoluúčasť technika na strane zákazníka.
Mission critical pre EU 2 - 5 rokov 24/7 Servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia závady, s možnosťou výjazdu priamo na miesto zvolené zákazníkom po celom Slovensku. Služba nevyžaduje žiadne úkony zo strany zákazníka.
Mission critical 4h pre EU 2 - 5 rokov 24/7 Servisný zásah s vyriešením závady do 4 hodín od nahlásenia, s možnosťou výjazdu priamo na miesto zvolené zákazníkom po celom Slovensku. Služba nevyžaduje žiadne ďalšie úkony zo strany zákazníka.