Ako správne reklamovať
Prvý krok
Pre úspešné prijatie reklamácie je potrebné vedieť niektoré údaje ako je výrobné číslo (SN/PN), číslo faktúry, či dodacieho listu
Ďalej, prosím, prejdite na Reklamačný formulár.
Odoslanie vadného tovaru
Reklamovaný tovar môžete spolu s faktúrou/dodacím listom priniesť na našu predajňu, alebo ho zasielajte na adresu:
ANAFRA s.r.o.
Reklamační oddělení
Bezručova 3015
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
Najčastejšie kladené otázky:
Čo potrebujem k reklamácii tovaru?
- Nákupný doklad alebo jeho kópiu (faktúra alebo výdajka, nie informácie o zákazke!)
- Kontaktné údaje zákazníka, popis závady atď.
- Vadný tovar vrátane všetkých jeho súčastí v adekvátnom obale (antistatické vrecúško, mäkké výplne atď.)
Ako dlho bude reklamácia trvať?
V prípade zistenia vady bezprostredne po nákupe bude u väčšiny tovaru toto vymenené na počkanie. Ostatný tovar bude testovaný a opravený (resp. vymenený) v čo najkratšej lehote na základe rozhodnutia reklamačného technika.
Mnou zostavené PC nepracuje správne
V prípade nákupu jednotlivých komponentov sa predpokladá zákazníkova znalosť problematiky hardwaru a softwaru, tzn. zákazník reklamuje iba vadné komponenty (nie celé PC). Neoprávnené reklamácie budú účtované podľa platného cenníka.
Vrátenie tovaru do 14 dní:
ANAFRA s.r.o. svojim zákazníkom poskytuje v súlade s § 53, odst. 7 a § 54 občianskeho zákonníka ochrannú lehotu 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu (tzv. MoneyBack) .
„Zákazník má právo bez udania dôvodu vrátiť do 14-ti dní od prijatia zásielky všetok tovar zo sortimentu obchodu www.smicro.sk
Pokiaľ zistíte bezprostredne po prijatí tovaru z nášho obchodu, že vám nevyhovuje, máte možnosť ho bez udania dôvodu vrátiť. Peniaze vám budú v súlade s ustanovením § 53 odst. 10 občianskeho zákonníku zaslané späť, a to bankovým prevodom alebo zloženkou najneskoršie do 30 dní.
Podmienky pre vrátenie peňazí
- Tovar musí byť neporušený v originálnom obale tak, aby mohol byť ďalej ponúkaný zákazníkom.
- Zákazník musí zásielku odoslať do 14 dní po prijatí tovaru.
- Vraciame vám iba peniaze za tovar, nie poštovné a balné. Vo zvláštnych prípadoch môže byť cena vráteného tovaru znížená o náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru v prípade odstúpenia spotrebiteľa od zmluvy (viď. nasledujúci odstavec).
- Tovar musí byť zaslaný iba bežnou balíkovou poštou, zásielky dobierkou nebudú prijaté.
- V prípade softwaru s obsahom autorského diela nesmie byť tovar vôbec otvorený. Jedná sa najmä o software.
Náhrada nákladov v prípade odstúpenia spotrebiteľa od zmluvy:
V súladu s ustanovením § 53 odst. 10 občianskeho zákonníku, ktorý uvádza, že dodávateľ má pri odstúpení spotrebiteľa od zmluvy právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru.