Ako správne reklamovať



Prvý krok

Pre úspešné prijatie reklamácie je potrebné vedieť niektoré údaje ako je výrobné číslo (SN/PN), číslo faktúry, či dodacieho listu

Ďalej, prosím, prejdite na Reklamačný formulár.

Odoslanie vadného tovaru

Reklamovaný tovar môžete spolu s faktúrou/dodacím listom priniesť na našu predajňu, alebo ho zasielajte na adresu:

ANAFRA s.r.o.
Reklamační oddělení
5. května 63
140 00 Praha 4

Najčastejšie kladené otázky:

Čo potrebujem k reklamácii tovaru?

  • Nákupný doklad alebo jeho kópiu (faktúra alebo výdajka, nie informácie o zákazke!)
  • Kontaktné údaje zákazníka, popis závady atď.
  • Vadný tovar vrátane všetkých jeho súčastí v adekvátnom obale (antistatické vrecúško, mäkké výplne atď.)

Ako dlho bude reklamácia trvať?

V prípade zistenia vady bezprostredne po nákupe bude u väčšiny tovaru toto vymenené na počkanie. Ostatný tovar bude testovaný a opravený (resp. vymenený) v čo najkratšej lehote na základe rozhodnutia reklamačného technika.

Mnou zostavené PC nepracuje správne

V prípade nákupu jednotlivých komponentov sa predpokladá zákazníkova znalosť problematiky hardwaru a softwaru, tzn. zákazník reklamuje iba vadné komponenty (nie celé PC). Neoprávnené reklamácie budú účtované podľa platného cenníka.

Vrátenie tovaru do 14 dní:

ANAFRA s.r.o. svojim zákazníkom poskytuje v súlade s § 53, odst. 7 a § 54 občianskeho zákonníka ochrannú lehotu 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu (tzv. MoneyBack) .

„Zákazník má právo bez udania dôvodu vrátiť do 14-ti dní od prijatia zásielky všetok tovar zo sortimentu obchodu www.smicro.sk

Pokiaľ zistíte bezprostredne po prijatí tovaru z nášho obchodu, že vám nevyhovuje, máte možnosť ho bez udania dôvodu vrátiť. Peniaze vám budú v súlade s ustanovením § 53 odst. 10 občianskeho zákonníku zaslané späť, a to bankovým prevodom alebo zloženkou najneskoršie do 30 dní.

 

Podmienky pre vrátenie peňazí

  1. Tovar musí byť neporušený v originálnom obale tak, aby mohol byť ďalej ponúkaný zákazníkom.
  2. Zákazník musí zásielku odoslať do 14 dní po prijatí tovaru.
  3. Vraciame vám iba peniaze za tovar, nie poštovné a balné. Vo zvláštnych prípadoch môže byť cena vráteného tovaru znížená o náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru v prípade odstúpenia spotrebiteľa od zmluvy (viď. nasledujúci odstavec).
  4. Tovar musí byť zaslaný iba bežnou balíkovou poštou, zásielky dobierkou nebudú prijaté.
  5. V prípade softwaru s obsahom autorského diela nesmie byť tovar vôbec otvorený. Jedná sa najmä o software.

Náhrada nákladov v prípade odstúpenia spotrebiteľa od zmluvy:

V súladu s ustanovením § 53 odst. 10 občianskeho zákonníku, ktorý uvádza, že dodávateľ má pri odstúpení spotrebiteľa od zmluvy právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru.